Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Είσαι...

Είσαι ένα πλάσμα μαγικό,
που με μάγεψε με χίλιους τρόπους!

Είσαι μια γυναίκα φωτιά,
που με έκανε να καίγομαι από έρωτα!

Είσαι ένα κορίτσι,
που ξύπνησε τα πιο γλυκά και τρυφερά μου αισθήματα!

Είσαι ένας άνθρωπος τόσο σπάνιος και υπέροχος,
που αισθάνομαι ευλογημένος που σε γνώρισα!

Είσαι ένα θηλυκό,
τόσο άτιμο που με κολάζει συνέχεια!

Είσαι μια κόλαση,
τόσο εκστατική που αξίζει να καώ σ'αυτήν!

Είσαι μια γυναίκα - θεά,
που έχεις αλλάξει τη ζωή μου με τη θεϊκή σου αύρα!

Είσαι όλα αυτά,
που θα ήθελα να είναι η γυναίκα της ζωής μου!

Είσαι η γυναίκα της ζωής μου!!!

Σ' αγαπάω,
όπως δεν έχω ξανααγαπήσει άλλη γυναίκα!

Είμαι ερωτευμένος με πρωτόγνωρη δύναμη!

Είμαι δικός σου,
παραδομένος χωρίς όρους στα χέρια σου!

Σε λατρεύω, όπως λατρεύω την ίδια τη ζωή!!!


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...